Kategorijos

"Luigi Lavazza S.p.A.", sutrumpintai ir stilizuotai vadinama LAVAZZA, yra Italijos kavos produktų gamintoja. Įkurta 1895 m. Turine Luidžio Lavazzos, iš pradžių veikė nedidelėje maisto prekių parduotuvėje Via San Tommaso 10. Šiuo metu verslą valdo trečioji ir ketvirtoji Lavazza šeimos kartos.

Kava

Kavą "Lavazza" importuoja iš viso pasaulio, įskaitant Braziliją, Kolumbiją, Gvatemalą, Kosta Riką, Hondūrą, Ugandą, Indoneziją, Jungtines Amerikos Valstijas ir Meksiką.

Įmonė, kurios prekės ženklas yra "mėgstamiausia Italijos kava", tvirtina, kad 16 milijonų iš 20 milijonų kavą perkančių šeimų Italijoje renkasi "Lavazza". Šiandien tarp jos siūlomų produktų yra tokie produktai kaip: "Qualità Oro", "Qualità Rossa", "Club", "Caffè Espresso", "Il Perfetto Espresso", "Caffè Crema", "Gran Aroma Bar", "Super Crema", "Crema e Gusto", "Crema e Aroma", "Top Class", "Grand'Espresso", "Dek" (be kofeino) ir kavos kapsulės "A Modo Mio", "Espresso Point" ir "Lavazza Blue". "Lavazza" taip pat gamina su "Nespresso" suderinamas kapsules

Tvarumas

Rūpindamasi tvaria gamyba, bendrovė parengė projektą "¡Tierra!" - tvarios žemdirbystės programą Hondūre, Kolumbijoje ir Peru, kuria siekiama pagerinti kavos kokybę, aplinkosaugos ir darbo sąlygas tose bendruomenėse.

Fairtrade

2020 m. "Lavazza" tvarumo ataskaitoje teigiama, kad tik 1 iš 10 "Lavazza" gamybos įmonių turi "Fairtrade" sertifikatą.

Mažmeninė prekyba

Įmonė valdo keletą mažmeninės prekybos kavos parduotuvių ("Il Caffè di Roma" ir "Espression"). Parduotuvėse siūlomi tradiciniai kavos gėrimai, taip pat neskaldytų pupelių ir malta kava, skirta naudoti namuose.

Bendrovė

1895 m. Turine (Italija) įkurta "Lavazza" jau keturias kartas priklauso to paties pavadinimo šeimai. Septintą vietą pasaulyje užimanti kavos skrudintoja "Lavazza" pagal pardavimus užima daugiau kaip 36 % Italijos rinkos, joje dirba 3 800 darbuotojų, o pajamos siekia 2,24 mlrd. eurų (2019 m.). Įmonė turi šešias gamyklas - tris Italijoje ir tris užsienyje - ir veikia per asocijuotas įmones bei platintojus daugiau nei 90 šalių. Lavazza eksportuoja 46 % savo produkcijos. Lavazza priskiria sau nuopelnus, kad pirmaisiais savo veiklos metais išrado maišymo sąvoką - "meną derinti skirtingų rūšių kavą iš skirtingų geografinių vietovių" - ir teigia, kad tai yra išskirtinis visų jos produktų bruožas. Įmonė taip pat turi 25 metų patirtį gaminant ir parduodant porcijinės kavos sistemas. Šiandien, nuolat bendradarbiaudama su tarptautiniu universitetų ir mokslinių tyrimų centrų tinklu, "Lavazza" šiame segmente valdo keturias platformas. 1979 m. bendrovė įkūrė "Luigi Lavazza kavos tyrimų centrą", kuris "skirtas espreso kavos tyrimams" ir peraugo į "Lavazza" mokymo centrą - daugiau kaip 50 kavos mokyklų tinklą visame pasaulyje, kuriame kasmet mokosi 30 000 žmonių.

Tarp 2002 m. įsteigto "Lavazza" fondo skatinamų veiklų yra ir projektas "Tierra", pagal kurį bendradarbiaujant su "Rainforest Alliance" atliekami moksliniai tyrimai, kuriais siekiama "geriausios galutinio produkto kokybės", daugiausia dėmesio skiriant kavą gaminančių šalių gyventojų gyvenimo sąlygoms.

2016 m. vasarį "Lavazza" iš "Jacobs Douwe Egberts" įsigijo prekės ženklus "Carte Noire" ir "Merrild".

2017 m. gegužės mėn. bendrovė "Lavazza" įsigijo 80 % Kanadoje įsikūrusios bendrovės "Kicking Horse Coffee" akcijų.

2019 m. kartu su "PepsiCo" "Lavazza" Europoje pradėjo prekiauti skardinėse paruoštomis gerti kapučino kavomis.

2019 m. pateiktas ieškinys, kuriame teigiama, kad "Lavazza" pateikė melagingus ieškinius dėl intelektinės nuosavybės prieš amerikiečių perpardavėjus Amazon.com, siekdama užkirsti kelią jiems perparduoti produktus.

2022 m. lapkričio mėn. paskelbta, kad "Lavazza" įsigijo Prancūzijos kavos skrudinimo, platinimo ir paslaugų tiekėją "MaxiCoffee".

Lavazza